tisdag 22 januari 2013

Sjuker

Ligger hemma i soffan med förkylning ock känner mig smått utslagen! Trist att alltid bli sån när jag är förkyld, medans andra lätt trippar till jobbet ligger jag hemma halvt borta... Men men, kikhostan jag hade när jag var 10-11 har i alla fall satt dessa spår hos mig.

Men är man sjuk kan man scrappa och pyssla så mycket man orkar, eller?
Har legat i soffan och sett på serier och sedan har jag målat min blivande lampskärm men mycket mer än så har jag inte orkat. Däremellan har jag eldat i spisarna då Niklas varit i Trollhättan hela dagen och ska dit igen ikväll fast då för träning. Skönt att vara ensam faktiskt. Kanske att jag får upp lampan om den torkat då...

Nä slumra i soffan ett tag till så kanske jag orkar scrappa och måla en tavla ikväll i min ensamhet.





1 kommentar:

Karolina sa...

Urk!

Hoppas att du måt bättre idag och att du fått pysslat en massa!

Jag vill också pyssla, men inte vara sjuk =)

Kramar