söndag 10 februari 2013

Skön helg!

Tog semester i fredags och tog tåget till Göteborg för en hel helg borta! Tog en sväng till gamla jobbet och hälsade på och gav Niki en tavla jag gjort till henne som, come to the dark side, we have cookies!!

Sedan hämtade Elinor upp mig och vi åkte hem till henne. En kväll pratandes, bara umgås - så skönt. Lördag blev det en sväng till Allum och shopping, mest för Elinor då jag inte hittade ngt jag verkligen ville lägga pengarna på. På kvällen åkte vi på middag till Elinors syster, riktigt trevligt! Idag var det dags för födelsedagskalas. Blev inte riktigt så många som planerat då magsjukan härjar... Uscha!!
Elinor fick en tavla jag scrappat ihop på ett kort på oss, kändes som hon blev uppriktigt rörd och det var ju lite meningen :D Tavlan har varit klar ett tag men det är först nu jag kan lägga upp bilder.

Nu sitter jag på tåget hem till mina hjärtan, Niklas hämtar mig vid tåget sen ska jag hem och pussa på mina andra två pojkar!

Varit en skön helg med en underbar vän, så behövligt!







Inga kommentarer: