torsdag 14 februari 2013

Utmanad


Jag har fått ett uppdrag av Karolina. Uppdraget innebär att svara på några frågor och sedan skicka uppdraget vidare till bloggar som har färre än 200 följare. Berätta på din blogg vilka du utnämner och länka till deras bloggar. Skriv på deras bloggar att de fått utmärkelsen av dig.Svara på frågorna du fått av den som gett dig utmärkelsen. Hitta på fem nya frågor till de du nominerar.

1. Vilket är huvudsyftet med din bloggning?
Huvudsyftet är väl att få ur mig sådant jag vill få ur mig. Det var i alla fall huvudsyftet från början. Under resans gång har det hänt både bra och dåliga saker. En del dåliga saker kan inte skrivas på bloggen av hänsyn till andra människor som är eller har varit i min närhet.
Idag bloggar jag inte speciellt ofta, det har övergått till mer instagram, korta enkla uppdateringar där en bild säger mer än ord.

2. Vad är det bästa med ditt jobb?
Variation. Ingen dag är den andra lik.
Så skulle jag svarat förra året i alla fall. Idag är det inte lika varierande men det bästa med mitt jobb just nu är resvägen på 20 minuter!

3. Om du bara skulle få lyssna till en enda artist/grupp resten av ditt liv, vem/vilka skulle det vara?
Utan att tveka - Thåström. Då menar jag alltså hela hans karriär, där finns det jag behöver.

4. Om du skulle byta namn, vilket namn skulle det vara då?
Oj... Ingen aning. Något annorlunda som inger lite pondus kanske. Anna Johansson är inte direkt rock n'roll...

5. Lägg upp en egentagen bild du tycker mycket om och berätta om den.
Nedanstående bild är från Trädgårn i Göteborg. Thåströmspelning nr sex i antalet. Där tillsammans med en då ganska nyvunnen vän som jag vet är så äkta hon kan bli! Just därför väljer jag den bilden bland många andra. Å för att Thåström är Thåström så klart.


Nya frågor:
1) Vad är det bästa som hänt i ditt liv den senaste veckan? 2) Vad gör du om fem år? 3) Säg att du måste välja en enda person att spendera resten av ditt liv med, bara ni två och inga andra, vem skulle det vara och varför? 4) Vad skulle du välja, lyssna på Justin Bieber livet ut eller aldrig höra musik igen? 5) Lägg upp en bild på den person du allra helst skulle vilja ha bredvid dig just nu.

Jag utmanar - Eleonor (vet inte så många andra med blogg som läser min blogg...)

Inga kommentarer: